spazz

hharry potter ägde. Igen. Och det va fett coolt att gå mitt i natten!!! Ska absolut göra det igen! Efter bion kom alice hem hit och sov över. Klockan närmade sig halv 4 när vi satt och åt loops i köket. Men vi somnade, och hon gick hem ganska tidigt på dagen. Jag hade höga ambitioner och tänkte plugga hela dan, men det gick sådär. Jag satt och kollade på 90210 hela dagen, vilket tyder på uttråkhet. Fast jag sprang också faktiskt! I typ en kvart!

På kvällen tänkte jag, alice och felicia egentligen ha nån blandning av filmkväll och engelskgrupparbete, men ingen pallade. Men sen ringde ebba lite random, och vi träffades. Det va underbart,, det e så sjukt att vi har känt varandra i 11½ år! Det e fan 72% av våra liv!

Hursomhelst så kollade vi mest på gamla foton och typ pratade. Hon sov här, och gick precis hem.


Idag ska jag träffa mira, plugga och sova i stan. måste skynda mej lite!



för ett år sen hade jag tagit det hemska vaccinet för svinis. Mina minnen av detta är väldigt tydliga, men också mycket smärtsamma!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0