papaparadize

alltså jag har funderat på en sak väldigt länge nu.

Ska man börja kolla på paradise hotel igen? Jag såg de första 6 avsnitten eller något, men jag tyckte de va så hemska! Men nu börjar folk snacka om att det är bra! Och nu när jag har en dag över funderar jag på att liksom viga den åt paradise. Sitta och titta 6 timmar i sträck liksom. bara stirra.






alex och jag e ju lite close, typ, så det känns ju fel att svika honom.



Ett tips bara, från mej till er. Ett av de bästa tvprogrammen i världens historia heter extrem överlevnad och sänds på discovery. Finns även korta versioner på internet. Extrem överlevnad handlar om en man vid namn Bear som ska överleva i naturen. Han tar skydd i kameler, äter larver, kissar i ormar och anväder dem som termosar osv osv. Det är det i särklass mest underhållande program som skapats. SE DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0