min nya blogg

eh ja. jag har inte förklarat det extremt fyndiga med denna blogg. Här skriver jag allt som är bra med mitt liv. Härliga happenings och events som händer liksom, och jag ska inte klaga på en enda liten grej. Jag HAR en annan blog också, för att rensa luftvägarna på nåt sätt, men den outar jag inte här. Det förstör ju hela grejen.


Jag sitter iallafall här för mej själv och har det skönt. har ätit en 2/3 marabou och druckit två koppar varm oboy. Jag pendlar mellan att vilja få skolarbetet gjort, ta hand om alla barn där nere satt ingen skvallrar, och att bara bädda ner mej och kolla på hair. Japp - det är sant. Jag ska frivilligt titta på en musikal. Det va självklart annna som inspirerade mig, själv har jag hemska minnen från den där filmen. Eller okej - hemska va att ta i. men i 3 månader satt vi vareviga torsdag med klassen och bara stirrade på den där jävla burger som sjöng sånger om sitt hår i konstiga kläder.


MEN det va då det! nu har jag lärt mig att uppskatta konst, i alla dess former!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0