harrüüüüüüü

hejhej. jag har inte bloggat på ett tag. men det gör inget. 

Jag har gjort en massa kul! I onsdags sprang jag och jegg iväg till harrypotter och satt och spasmade och grät. Det va underbart. sen gjorde jag klart svenskgrejen. och det va typ bästa känslan i världen!!!!


Igår efter skolan åkte jag in igen vid 5-tiden för ett spontant biobesök med alice och carro. Vi va alla lite stolta över det där med svenskan, plus att vi inte hade några läxor, så vi firade helt enkelt. Vi köpte biljetter till the social network, och sen sprang vi in på bikbok för ett kort besök. En halvtimme senare, när bion börjat, kom vi ut igen. Själv köpte jag ju, självklart, ingenting, men alice och carro köpte för extrema summor.

Medan de stått i kö hade jag sprungit ut till tacobar och köpt varsin chicken burrito till mig och alice. det måste sett kul ut, hur vi sprang omkring där på östermalm och försökte hitta oss en buss.  Men vi hann faktiskt! Och vi lyckades t.o..m. smuggla med oss lite burritos in i salongen! Och filmen va fett bra! Igår natt låg jag hela kvällen och googlade runt på skapandet av facebook.



nu ska jag faktiskt iväg och se på bio med 5 andra tjejer från min klass. ehhh....det blir harry.


hejdåhejdå




Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIN BLOGGI!

2010-11-20 @ 12:49:22
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0