11/09/10

åH! jAG ÄR GLAD. min dag började, precis som alla tisdagar, med ett möte med jessica. Och, precis som alla tisdagar, blev något lite fel när vi skulle bestämma vilken tolva vi skulle ta. men men men allt löste sej. Sen va det spanska, franska, engelska och klassråd. chill dag!! Engelskan var rolig. den var otroligt rolig. jag och två andra tjejer skulle hålla en kort presentation om alfred nobel och priset. Vi hade inte tränat ALLS, och jag hade inte läst igenom manuset jag skrivit ihop på en kvart igår kväll, eller förresten var det tidigt tidigt imorse, vid halv ett-tiden.

Presentationen gick FRUKTANSVÄRT dåligt. FEEERUKTANSVÄRT!  men jag satt typ och fnissade hela tiden. Har nästan börjat gilla tora!

Efter klassrådet gav jag mig ut i Stormen. Stormen som är en fara för allmänheten, enligt smhi.

Jag tog bussen 200 meter till daglivs och köpte 1/2 liter vispgrädde, ett paket oboy och en marabou. Nu ska jag titta på true blood i sällskap av mina nyinförskaffade vänner.

ikväll ska jag va barnvakt, och imorgon e det studiedag! YYUUMIIIII



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0