101114

tja. jag sitter och pluggar latin och kollar på världens roligaste program. Grotesco. Det ÄR det bästa i svensk tvhistoria. Igår va några tjejer från min klass här och åt middag. Det var roligt. Jag lagade lax och sås typ helt själv, vilket verkligen är en bedrift. Det blev typ...gott!!

Idag städade jag i en timme, träffade jag mira i staden, köpte 2 kalsonger till pappa för 4 hundralappar i farsdagpresent, fick ett puder av mira som e helt underbart coolt, och rusade sedan hem för att välkomna familhjen jeglinski som kom på middag. Jag kom för sent. 


haha, jag har verkligen glömt bort hur man bloggar! E det såhär man gör? Skriver en lista på dagens händelser? jag tror inte det...


Om nån av er va inne i stan idag märkte ni knskse hur 500 000 irakier var ute och demostrerade mot dödandet av folk i irak. Och - I couldn't help but wonder - varför gör de det HÄR? I sverige? Vårt trygga, gulliga, fjantiga lilla land! Det e inte så att vi STÖDJER allt våld där nere, men vi kan knappast göra något åt det heller. Åk ner till bagdad och protestera lite om ni verkligen vill se action. Ställ er inte i en enorm klump på hamngatan och förstör vår busstrafik.


Jag hatar manifestationer. Jag hatar demostrationer. 


Jag kör en stor fet DISS på dem allihopa!



Anna gickc precis hem och jag e alone. öhhhhhh. Jag har 30 fucking glosor tills imorgon som jag ska börja med NU bara för att joel inte acceptera mig lite tidigare. nej förlåt jollan. det e inte ditt fel.

Men jag har ont i huvet och e trött och har lite halsvärk så det finns en möjlighet, en chans, ett HOPP, att det blir hemmadag imorgon!



on verra, on verra hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0